lotusblommaan

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Barstad - 28 februari 2011 08:21

Bloggen har hamnat lite på sidan om nu i helgen.. Har haft både bra och dåliga dagar nu ihelgen :P

Igår så va jag "chaufför" åt bästase Netta och barna hennes, sjussa dem på aikido och stannade där med henne och tittda på medans barnen hennes "tränade".. Jävlar vilka mooves tränaren gjorde! Såg faan nästan ut som Matrix elr nåt haha :) 

Sedan på väg hem så vart de en liten raggarsväng haha körde lite vilse men de fanns inga karlar där så de va tråkigt där hahahaha jag och Netta skratta så jag började grina haha :) 

Idag så ska Gustav på bvc på 3 års kontroll runt ett tiden, ska kika runt och kolla om det är nån som bjuder på en kopp kaffe innan :) 

Annars idag så händer det nog inte så mykke, Andreas städade hela lägenheten igår medans jag va borta så städa behöver jag inte göra, kanske dammsuga och torka golven för jag tror inte han torkade golvena, så det får jag göra och fördriva tiden lite :)

Nej nu ska vi äta lite frukost :)

Hejpa Puss!

Av Malin Barstad - 25 februari 2011 01:45

Fick en fråga för en liten stund om vem en person som jag hade skrive, så klart så är det jag .. 

Jag är inte samma person som jag ha varit dem senaste åren.. Jag har börjat sakta men säkert bli den gamla jag igen, som jag va under tiden när jag gick på mariedal :) .. Varje dag jah bara råka höra ditt namn så blir jag alldeles våt! Jag har kanske börje blive en sexgalning ? Inte vet jag haha :) Älskar allt som har med sex att göra nu för tiden , alla ställningar och ja nästan allt :P .. Känner mej nästan beroende av det nu mera :) ..


Annars då? 

Jodå livet rullar på i vanlig ordning mitt mående börjar bli bättre och bättre hela tiden .. Men vikten står fort still, jag vill kunna ta mej upp till 65 kg men som de verkar nu så står jag still där jag står.. Kanske dags att acceptera det? :P 

Barnen dem växer så det knakar, Gustav låter lite lill gammal nu mera när han pratar i bland haha :) Och lill tösen och bara ät, skit och sover , en riktig knubbis :) 


Näe nu ska jag faan försöka sova!

God natt

Av Malin Barstad - 24 februari 2011 17:06

Torsdag idag, har inte så spec mykke att skriva för stunden då jag vart lite trött efter ha skrive på den andra bloggen :) Men idag har Gustav vare på dagis så efter jag sjussat han på dagis så for jag och tog mej en kopp kaffe utan barn :) Då Gustav va på dagis och Andreas va med Hailey :) Så då fick jag slappna av lite skönt som fan.. Sen så idag så har jag sjussat syster på kommun så hon kunde lämna nå papper sen så bar de hem .. Så idag har jag och barnen mest bara myst hittills iaf hehe :) Ska ta och värma på någon mat åt Gustav så han får i sej någon middag.. Sen blir de nog bara vara hemma, nog för att jag har bilen idag men jag känner mej för att vara hemma idag :) Längtar som satan tills i morron , vissa vet vad som händer och vissa vet inte! Inget jag tänker skriva ut här iaf.. 


Nej nu ska jag slöa lite med Gustav :) 

Puss hejpa!

Hmm

Av Malin Barstad - 23 februari 2011 22:36

Satt nyss och hade nästan skrivit klart ett heelt inlägg ett ganska långt, ne men då ska allting försvinna!! Så nu måste jag skrvia om allting igen.. *SUCK* Men som tur är så känner jag mej fort ganska het på gröten efter inlägget jag nyss höll på att skriva som jag måste skriva om igen.. Så det kommer nog bara flöda på :) Så snart kommer det ett nytt inlägg :)

Av Malin Barstad - 21 februari 2011 22:43

Idag så klarade jag äntligen körkortet! 

Är väldigt lycklig då jag slipper känna mej låst hemma när karln jobbar.. 

Annars idag så har jag och lilla syster vare på en liten ride och fördrive tiden lite, spec så att jag lär mej med den dumma växelspaken på bilen! För när man ska lägga i ettans växel så måste man lägga i backspärren så den kan ramla i. Och många gånger så har backen ramlat i ist hehe :P .. Men växlarna är väldigt trög på den ändå, men snart så står de en volvo på parkeringen som jag ska ha medans Andreas har golfen på jobbet :P *Happy face* Är inte så spec van vid framhjuls drivna bilar på vintern då jag endast kört bakhjulsdrivna bilar på vintern när jag kört med andreas.. Förutom 850:in han hade då men de vart bara engång typ.. Nej bakhjulsdrivet ja tack :) Men jag tar de jag får så länge huvudsaken jag tar mej från punkt A till punkt B :P Ska inte bara klaga heller haha .. 

I morron så ska karln äntligen få en "liten" sovmorgon iaf så jag tar med mej Gustav och sjussar han på dagis i morron medans Andreas och Hailey får sova :) .. 

Om två timmar så ska jag åka och hämta Andreas på jobbet då han inte har nån sjuss hem.. 


Funderar på att hitta på nånting i morron men vet inte riktigt vad, nån som kanske bjuder på en kopp kaffe elr två :) 

Nej nu ska jag glutta lite på teve med lilla syster ..

Hejpa Puss!


  

Av Malin Barstad - 21 februari 2011 22:10

Som rubriken låder, jag har alltid varit sugen på en trekant i mitt liv.. Även Andreas , hellst med en annan kille :)


Allting börjar med att vi sitter i soffan och kollar på nån film, båda killarna börjar smeka mej lite lätt utan på mina byxor. Jag smeker tillbaka på båda två på deras kära organ utan på deras byxor, vi rör oss emot sängen och börjar intensitvt röra varandra ännu mera.. Jag knäpper först upp byxorna på den ena killen drar av han byxorna med lite våld. Börjar knäppa upp byxorna på den andra killen medans jag runkar av den andra.. Jag pussar lite lätt vid kalsongkanten på den andra killen medans jag drar av honom byxorna. Vi lägger oss ner i sängen, en kille på vardera sida.. Jag känner den enas smekningar rör mina styva bröstvårtor, medans den andras fingrar ramlar neröver min mage och rör med små finger rörelser ner mot min troskant och smeker mej försiktigt utan på mina våta trosor.. Känner riktigt hur killen nr1 leker med sin blöta tunga på mina styva bröst.. Sedan går killenr1 ner med sin mun mot blöta höna, slickar mej mjukt mellan mina lena blygdläppar.. Medans killenr2 kommer upp och kysser mej mjukt på min hals och smyger sakta med sina mjuka läppar mot mina.. Vi kysser varandra ömt tills jag tag tar i hans hårda pulserande kuk in i min våta mun, känner riktigt hur den verkligen pulserar i min mun.. Jag tar tag i killenr1s hårda kuk medans jag suger på den andras.. Jag känner i min hand hur den riktigt växer och blir allt större nästan sprängfylld .. Jag leder hans hårda styva kuk mot mina nedre läppar och leder den in i min våta gång.. Nu börjar de bli allvar känner riktigt hur min kropp vibrar utav orgasm då jag blir knullad hårt av killenr1 samtidigt som jag suger på killenr2s pulserande kuk! .. Jag känner att jag snart spricker om jag får någon orgasm någon gång! Äntligen där kom den och killarna njuter ännu mera, jag ändrar ställning så killenr1 kommer ännu längre in i mej.. Sedan tar jag ut killenr2s kuk ur min mun och slickar han på hans  ollon och slickar längs med kuken på han. Leker med hans bollar samtidigt som jag slickar och suger lite lätt på hans ollon.. Dem byter plats, jag tar killenr1s hårda kuk in i min mun och suger och riktigt ser hur han njuter! Medans killenr2s kuk glider in i min trånga våta gång.. Jag stöönar! Killarna blir allt mera kåt , jag hör deras andetag blir tyngre av kåthet.. Vi kör på en stund sedan känner jag killenr2s hand leker med min G punkt . Killenr1 tar ett hårt grepp om mitt styva bröst och klämmer hårt! . Jag blir allt mera kåtare, en "fotänorgasm" kommer ur mina våta gång.. Båda killarnas exploderande kukar vill komma, dem sprutar samtidigt på mej.. Dem sprutar i min mun och på mina bröst, känner hur saltsmaken rinner ner i min hals.. När allting väl är klart så är alla tre nöjda utav hejdlös sex.. Nog för att det är nog mykke annat som kan hända under sexakten oxå man vet aldrig det får tiden utvisa :) 


Och om det är någon som undrar så nej vi har ingen tredje person som vill ställa upp än :) .. 

Av Malin Barstad - 21 februari 2011 09:22

Nu så va det måndag igen .. Helgen har varit ganska lugn tonat rutorna på Andreas bil så den ser någorlunda normal ut igen iaf haha :)  Va en sväng ut till söråker till Peo i lördags natt och träffa Jon mfl trevligt va de :) Har inte så mykke mera att skriva om helgen.. Gjorde en stor städning av hela lägenheten och dammtorka nästan hela lägenheten skönt va väl det :P .. Idag händer det inte mykke, blir nog bara hemma och ta det lite lugnt tror jag om inget annat dyker upp.. Måste på affärn och köpa blöjor till Gustav till iaf.. Andreas jobbar eftermiddag denna vecka så de blir bara vara hemma och tråka för min del idag :) 


Slänger in ett inlägg sedan om hum.. :)


Puss hejpa

Av Malin Barstad - 19 februari 2011 01:09

Tänkte skriva in ett litet porrigt inlägg haha :)


Isoffan skulle jag vilja sitta brevid dig, knäppa upp ditt skärp, dina byxor. Kyssa dig på halsen. Smeka dig hård. Böja mig över din hårda kuk, suga dig riktigt hårt. Ta kuken djupt i min mun, mycket och länge, känna hur du pulserar mellan mina läppar...
Ta din hand och leda in dig på toaletten. Hoppa upp på tvättmaskinen, lyfta på min kjol, sära på benen. Låta dig kyssa mina bröst, nafsa i mina bröstvårtor. Dra dig nära, befria din styva kuk från byxor och kalsonger. Runka dig samtidigt som jag drar av mig trosorna...
Kyssa dig hungrigt samtidigt som jag låter ditt ollon smeka mina lena pulserande blygläppar. Öppna mitt varma fuktiga sköte, långsamt låta din styva kuk tränga in i mig. Stönar högt och känner hur du rör dig ut och in i mig i takt till tvättmaskinens dunkande...
Avbryter, drar på dig strumpbyxorna, stoppar mina trosor i din ficka. Tar din hand och leder dig till sängen. Innan jag frigör ditt bultande stånd sätter jag mig gränsle över dig. Låter dig smeka min fuktiga fitta, låter dina fingrar glida in i mig. Känner dig försiktigt massera min klitoris, dina läppar suger mina bröst...
Tar av mig strumpbyxorna igen, sänker mig ner över dig. Känner hur du tränger djupt in i mig, fyller upp mig varm och hård. Biter i din örsnibb, kysser din mun. Rider dig hårt bestämt och djupt. Känner dina andetag mot mitt bröst...
Reser vid halvvägs, retas, låter endast ditt ollon kyssa mitt fuktiga rosa. Reser mig, vänder mig om. Känner hur du kommer nära bakifrån. Du trycker ner min överkropp mot sätet, jag tar spjärn med armarna, du tar ett fast grepp om mina höfter. Tränger in i mig igen. Tar mig hårt djupt bakifrån. Med ena handen smeker du växelvis min klitoris, växelvis mina bröst...
Du säger åt mig att svanka och smeker mig till orgasm, samtidigt som du knullar mig hårt. Jag hör på dina andetag att du är nära och känner din kuk pulsera i mig och du kommer i mig, fyller mig så jag känner att det rinner längs mina lår...


Kan ju säga att jag känner mej väldigt upphetsad nu när jag har skrivit klart allting :) Hmm mr får komma fram igen tror jag :P


Där har ni nånting att bita i ;) 

Jag har haft problem med att få orgasm till och från jätte länge, men jag fick lära mej de att andas djupt dra in magen sen slappna av flera gånger om, testa gärna på dej själv först med en leksak och upptäck vart din g punkt ligger.. 

Som jag brukar göra medans jag slickar på slickepinnen så pillar jag på mej själv på min g punkt för att sedan ska kunna slappna av för att få en orgasm :).. 

Dessutom så har jag haft jätte problem med typ alla ställningar då jag har haft problem med mina höfter så det har vare typ missionärena mest.. Men nu på senare dagar så har mina höfter gått till sej så att säga .. Så nu är man nästan öppen för allt :) Så ofta det händer........  Men som tur är så har man alltid mr lila som jag kallar honom, ställer upp i vått och tort och klagar aldrig :)  Men måste nog skaffa mej en till snart börja bli le på samma samma :) (Dildon allstå).. Som sagt BARNFÖRBJUDET!!


    

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards