lotusblommaan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin Barstad - 31 augusti 2011 20:32

Nu va det ett bra tag sen jag skrev här.. Sånt som händer ibland :)


Men som dem flesta vet så har vi flyttat upp till stadsforsen/bispgården..

Vi trivs som fisken i vattnet, har som ett eget hus med egen uteplats så Gustav kan springa ut och leka som han vill :) Plus att Rocky kan springa precis som han vill :)


Varför vi flytta`?

Jo för att vi ville ifrån stan plus ifr¨ån allt j*vla skit snack som en viss person går runt och sprider! Den personen gjorde så att alla i våran familj mådde dåligt! Kommer med falska grejer om våra barn och om oss och knäpper kort hemma hos oss och visar folk som vi inte ens känner! .. Och den personen ska vara min vän? Näee!

Så alla falska vänner kastar jag bort ..


Men jag finns fort kvar så jag har inte flyttat till världens ände precis :) Kan fort umgås med kompisar nere istan :) ..


Vi mår bra Andreas är sjukskriven för sin axel för han kan knappt röra armen p.ga en infektion.. Och jag mår bra förutom att jag förmodligen fått bältros! Suck!

Och barnen växer så det knakar :)


Orkar inte skriva nå mer för denna gång

Puss hejpa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards