lotusblommaan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin Barstad - 11 oktober 2012 21:50

Ja idag har jag inte vare mer än yr kan jag lova, börja med att jag ska på möte på arbetsförmedlingen då står jag där och rycker i dörren åt fel håll fast jag vet att dem hade öppet så sur och grinig går jag tillbaka till bilen och sätter mej då kommer jag på provade jag öppna dörren åt andra hållet? Näe de gjorde jag ju inte så till slut kom jag in dit :)

Sen va det tvättstugan starta maskinerna och allting va bra när jag är på väg ut därifrån då kom jag ju på att jag hade glömt att ha e i tvättmedel ! Så då de va bara att gå in dit igen..

Sedan när barnen ska hämtas på dagis så skulle Mariana följa med att hämta men då glömmer jag bort henne och kommer på de på dagis så då va det skit samma konka med mej tre busfrön hem själv :) 

Sen  städade jag undan och dammsuga och gjorde så fint, går på toa i lugn och ro max 3 min ungarna va väldigt tyst tänkte inte mer på det och kommer ut från badrummet ja då ha dem rive fram allting igen om inte mer och tömt ut sand ur skorna och grejja hur fan hinner dem? Tänk om de kunde gå lika fort att städa undan som det gör att dra fram? :P 

Sen började jag med maten och dona startar fritösen och jag säger åt gustav att den är varm ja inge mer med det och jag ska hälla i strips i fritösen så jag tar upp nätkorgen för att hälla i så de inte spratt på barnen då båda stod brevid mej och snabbt som fan ville gustav ta ett fryset strips ur korgen och vips ja då lägger han handleden på fritösnätet så han brände sej ännu en gång (han brände handen på spisen för nåndag sen). 


Så jag har känt mej som en yr höna utan huvud idag, kanske är för att jag inte drack nå kaffe förns vid 6 tiden? :P


        Please let me touch you!


Ja här en liten bild på hur det ser ut just nu de lilla hänget verkar vara helt OMÖJLIGT att få bort , det är inte lös skinn utan en liten "bula" om man säger så men icke att den vill försvinna .. Jag har en bred kroppsform timglas formen som de kallas breda lår och höfter men smal midja :) 

Men många säger att jag ska skatta mej lycklig för den formen men jag vet inte :P 


Ja det va allt för idag nu ska jag kolla på fråga olle ;)

Puss hej!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards