lotusblommaan

Alla inlägg under januari 2013

Av Malin Barstad - 31 januari 2013 22:18

Torsag idag då, donat på lite hemma här plus klämt in lite träning innan jag hämtade barnen på dagis :)

Va ner till sundsvall en snabb sväng och köpte alla grejer jag behövde till tårtan då det inte är samma tråkiga tårta jag ska göra i år oxå till Gustav utan nu blir de annat nåt som jag aldrig gjort förut choklad ganache ? :) Smält choklad och kokad grädde hmm det blir nog bra haha :) 

Gustav fick sina bilder idag oxå som han ska ha på tårtan alltså ätbart (socker oblat) men vi får hoppas de blir bra ..

Barnen sover sen en bra stund tillbaka och jag sitte och kolla på fråga olle ;) 

Nej nu är reklamen över så nu ska jag bänka mej igen framför teven ..








Av Malin Barstad - 30 januari 2013 15:28

Sitter och funderar på vad man ska äta idag? 

Gustav sitter och äter en massa flingor så han lär ju inte vilja ha nå mat.. 

Och jag förstår inte inget barn är perfekt varför klanka ner på andras barn när du 

kan titta på ditt eget och se hur de beter sej?? Inget barn är perfekt för i helvete!

Träning idag igen men idag så va de även vägning och mätning :D 

Tappat

5cm runt magen

4cm höfterna

2cm lårena


Ökat 2 cm på rump omfånget wiihii bygga rumpa :P Haha ....


Varit med Gustav på 5 års kontroll och han fick klippa och grejja och prata så klart ;)

Jag tror Hailey håller på att river övervåningen det dundrar och det smäller!! Haha måste nog ta mej en titt :)



Av Malin Barstad - 28 januari 2013 17:34

Ja då va helgen över , hyfsad skön helg med lite träning mm :) 

Va ner till stan i lördags och köpte present åt Gustav då han fyller 5

på tisdag kan inte fatta att tiden går så fort! Hinner ju knappt med :)

Idag vart det oxå lite träning mest rumpa och ben men skönt som fan när man väl ser resultat! 

Har grovstäda hela nedervåningen så nu blänker det :) .. 

Gustav ha vare med kusin Noomi idag och lekt där så han kommer nog hem snart hoppas jag :P

Eftersom det är dagis i morron så i morron blir de mer träning för min del :D..


Näe nu ska jag ta och lura med mej Hailey på toa då hon säger uff uff så jag antar att hon ha bajsa..

Men skriver mer någon annan dag :)

Puss hej!





Av Malin Barstad - 18 januari 2013 20:58

Hua vilken jävla kyla de ha varit igår och idag , de märkte jag nog när jag duschade igår ,då vi ha ventilation i badrummet så vart de frost runt ventilations hålet ha ha inne i duschen ha ha!!
Idag så va vi ner till Sundsvall en sväng och handla lite mat :-) ..


Detta känns som att de kommer bli ett bra år de ha börja bra iaf köpt hus ha vi gjort oxå men allting är inte riktigt klart än men snart så kan vi flytta in ska bli så himla skönt :-D kunna göra ett eget litet gym och tatuerings studio och fortsätta lära mej så jävla Nice :-)..


Ne kanske ska ta lite rump övningar så jag får nåt arsle nångång då båda barnen verka ha stule arsle av mej ha ha :-)


Puss hej!

Av Malin Barstad - 9 januari 2013 21:44

Tänk att det redan är onsdag, tyckte de nyss va helg . Men veckorna går så fort när barnen är på dagis men det är skönt oxå så man kan slappna av sen på helgen och umgås med barnen :-)
Barnen sover gott nu och jag ligger och myser i sängen med min onda mage som aldrig vill ge med sej.
Ne skriver mer nån annan dag.

Svar till S: angående piercingen du frågade om , jag har ingen intim piercing men jag vill ha :-)

Av Malin Barstad - 7 januari 2013 20:42

En ganska lugn helg har det varit och skönt är väl det emellanåt :)
Förutom att magen ska jävlas som vanligt .. Men men. Hämtade lillasysters bil förra veckan så Andreas kunde laga den för hon hade pajja den lite när hon krocka, så i morse kom hon hit och umgicks lite med oss innan hon åkte hem med sin ny lagade bil :)
Själv så försöker jag få barnen att somna men just nu vill dem inte sova kanske för att dem vet att det är dagis i morron? Man vet aldrig haha ..

Svar till S: Ja beundrare kan man inte få för lite av haha :p

Ne nu ska jag försöka få i mej nån mat .. Puss och hej!

Av Malin Barstad - 1 januari 2013 19:54

Ja då va det ett nytt år det år som gott ha bjudit på både gott och ont även sorg.. Så nu får vi se vad det nya året har att erbjuda :-) .. Nyår firade jag hemma med barnen, Andreas va chaufför och åkte runt . Barnen somnade tidigt så de va bara jag som va vaken vid tolv slaget . Försökte se om jag såg några smällare men icke jag hörde dem bara så mitt ny år firade jag ensam och titta på nån skit film eftersom Andreas inte va hemma förns vid halv tre tiden .. Idag har dagen mest bestått av tvättning inte dagens bästa nöje men de måste göras eftersom det är endast jag som tar ansvar för sånt och även allt annat :-P .. Sen ha vi vare hos svärmor och ätit god mat nå porter stek aktigt men gott som fan va det ;-) ..

Och svar till S: hmm okej ja jag vet inte vad jag ska svara på det där för jag vet inte vem du är , för jag tänker inte svara på de där om du är gam gubbe på runt 50 - 60 bast.. Men ja de lät ju intressant :-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards