lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Sexy ass

Av Malin Barstad - 30 januari 2013 15:28

Sitter och funderar på vad man ska äta idag? 

Gustav sitter och äter en massa flingor så han lär ju inte vilja ha nå mat.. 

Och jag förstår inte inget barn är perfekt varför klanka ner på andras barn när du 

kan titta på ditt eget och se hur de beter sej?? Inget barn är perfekt för i helvete!

Träning idag igen men idag så va de även vägning och mätning :D 

Tappat

5cm runt magen

4cm höfterna

2cm lårena


Ökat 2 cm på rump omfånget wiihii bygga rumpa :P Haha ....


Varit med Gustav på 5 års kontroll och han fick klippa och grejja och prata så klart ;)

Jag tror Hailey håller på att river övervåningen det dundrar och det smäller!! Haha måste nog ta mej en titt :)



 
 
Ingen bild

Smekarn

31 januari 2013 16:51

Ha ha nej nej ingen fara :) Snarare ja som skrämmer dig kanske :D Jo då du får nog veta vem ja är ska du se :) Ja är bara en helt vanlig "gubbe" :) Jaså är de rumpträning på g :) Ja de kanske går o träna den också.. Du får låta sambon träna lite på den kanske ;) Men du kanske inte gilla o ha rumpan fylld ;) Vore ju mysigt om du fortsatte blogga på andra bloggen o kanske nån lättklädd bild som man kan kolla in o bli kåt på ;) Den bilden du tog från sidan i badrummet har ju gett några rejäla spermasprut ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards