lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Fredag

Av Malin Barstad - 8 februari 2013 15:10

Och nu är veckan snart slut skönt är väl det och slippa passa en massa tider hit och dit :)

Jag kan ju säga en så länge så har det inte varit en lugn stund började i morse med att elr ja inatt kan man säga Gustav brukar komma till våran säng på natten när han ha vare tvungen att pinka på natten elr nåt och de va ett bra tag sen han gjorde de nu, så han kommer bara till oss på morron och då vaknar jag till och ren reflex så sätter jag mej upp och startar tven och börja leta efter barnprogram och jag kunde inte förstå varför de bara va 2 kanaler med barnkanaler på? Då tittade jag på kl  03,45! Vaa faan tänkte jag men som tur va så somnade jag och Gustav igen efter ca 10 min :P


Sen så efter vi fikat så fick Hailey vara utan blöja en liten stund och ja men visst jag glömde bort att hon inte hade nån blöja på sej så hon och Gustav går upp i lekrummet och leker en bra stund sen skriker gustav HAILEY HA BAJS FULLA FOTEN OCH BENET MAMMA!! Jahapp tänkte ja springer upp och kom på faan ingen blöja , ja då ha hon ju bajsa på golvet precis framför garderoben.. Springer ner med henne sätter henne i badbalja sen upp och torka .. 

Sen åkte vi till svärmor så alla barnen fick leka och där va det full rulle så de va bara att klä på sej och gå ut med dem så dem avreagera sej lite :) 

Sen hade jag en väldigt trött dotter som nästan satt och sov haha så vi åkte hem så hon fick sova och hon sover än! 

Andreas följde med Henri till umeå och köpte bil och Gustav är kvar hos svärmor så jag funderar på vad jag och hailey ska äta idag? ..


Gustav ska få sova hos farmor inatt så i morron ska Hailey få vara där en liten stund på förmiddagen medans vi tar med oss Gustav och kollar på skoter tävlingen på hammarn :)


Näe nu ska jag ta och kolla frysen Puss hej!



 
 
Ingen bild

En beundrare

21 april 2013 15:47

Du är läcker, tycker dock att du bloggar på tok för lite och lägger upp för lite bilder med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards