lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Varmt och skönt!

Av Malin Barstad - 18 maj 2013 18:02

Varma och sköna dagar då man slipper tänka på vad man ska klä på sej ,bara dra på sej nå lätta kläder och ut i värmen :) 

Igår efter barnen varit på dagis så åkte jag och lilla syster ner till sundsvall och hälsade på gamm-farmor och umgicks fick äta god kaka oxå muums :) 

Ute och lekte lite i parken innan vi åkte och handla jo vad händer inte efter vi handlat och är på väg tillbaka till timrå? Jo bil fan går sönder! Orkar knappt gå upp för skönviksbacken utan rycka och knycka och gå allmänt illa! 

Men som tur va jag kom till farmor och parkerade bilen och då kom alla tio tusen tankar , tankade jag verkligen diesel så de inte va bensin mm men lilla syster lugnade mej och sa att de va diesel jag tankade.. 

Och det stora plusset va att A va och jobbae så när han och pappa hans sluta så kom dem och hjälpte mej men även dem klia sej i huvudet och va garanterad på att de va filtret, så från sundsvall till utanede på 1 tim 50 min då de inte gick att köra fortare än 60 km/h . Kommer till utanede och bilen dör ja sen va ju den sten död så de va bara att bogsera hem bilen titta vad de är för fel och hittar inget fel...

Men idag när han bogsera bort bilen till R så hittar deem till slut felet , axeln i dieselpumpen hade gått av och som tur är så hade vi 3 st diesel pumpar liggandes så nu är han och fixar dit en ny pump :) 


Har idag lastat på de mesta riset på släpvagnen men mykke kvar känns det som då hela baksidan ska göras i ordning och klippas ner buskar och allt där till .. 

Så nu sitter man mätt och belåten efter ha ätit torsk i vitsås med pärer och kokta ägg ;)


Näe ta och hänga lite tvätt så jag får undan allting i tvättstugan innan "makeovern" av tvättstugan börjar :)



   

  

Barnen ute och leker i parken :) <3


   Gårdagens outfit ;)


Ha en bra dag! Puss 

 
 
Ingen bild

Nån

28 juni 2013 02:08

Läcker urringning ;) Såg välfylld ut...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards