lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Jo jag lev..

Av Malin Barstad - 5 september 2013 21:16

Jag lever än gott folk :) 

Mycke har hänt och det är inget jag tänker dela här för det finns för många som snackar skit.. 


Men Gustav ha tappa sin första tand för ett tag sen en väldigt lycklig son kan jag säga :) 

Barnen dem växer så det knakar alltid nått nytt varje dag :) 

Och jag har blivit "moster Malin" till Maddes bebis Mira såå söt :D 


En sak som jag har kännt ett bra tag nu, är att vissa dagar saknar jag högstadie tiden då man hade vänner i alla hörn och vrår och hade aldrig problem med att skaffa nya.. 


Idag några år senare 25 ¨r gammal sitter jag här och saknar roliga väninnor att prata skit med, ta ett glas vin elr en öl eller hitta på något annat kul med. 
Jag har flera goda vänner, men har förlorat mina riktigt nära väninnor pga. flytt etc och känner ett stort tom rum efter dem. Jag har varit för feg för att ta upp kontakten med dem igen , för att jag är rädd att bli nekad vänskapen igen. Men som sagt en sann vän står alltid kvar, jag ha en underbar god vän i sundsvall som jag älskar högt och som tar mej för den jag är knäpp och halv galen emellanåt ;) 

Jag skulle mer än gärna vilja skaffa nya vänner och bekanta som jag kan dyka förbi på kaffe elr nåt annat roligt men jag är så rädd för att dem inte ska kunna aceptera den jag är, blyg emellanåt och halv galen nästa stund . Men jag är alltid mej själv så länge personen i fråga visar att jag kan vara avslappnad och bara vara den jag är utan att nån ska döma mej. Många gånger har jag fått hört ne men henne ska man inte vara vän med för hennes barn är så jobbiga och det ena med det de andra, men som sagt få människor känner mej för den jag är och vissa vill inte ens lära känna mej och jag vet inte varför. 

Jag är en allt i allo jag har tjej kompisar och jag har kill kompisar jag kan klä mej fint en dag och nästa i stora mjukisbyxor och stora tröjor. För jag ör inte brydd av mej... 

Visst jag är lite blyg av mej tills nån lär känna mej. Men jag sitter hellre här utan vänner och ensam hela dagarna än ha falska vänner . Visst jag får stå för mitt kast utan vönner i vuxen ålder men det är svårare att skaffa vänner i vuxen ålder speciellt när man flyttat till en ny ort där man knappt känner någon, än i små barns åldern då är allt så lätt vart man än är tänk om det vore så lätt ? :)  Ne adjöss folk som är nyfiken att läsa mitt inlögg :P 

Nu ska jag fläta navel ludd och titta på film :)


 
 
Ingen bild

En av dina säkert många beundrare ;)

11 oktober 2013 22:27

Du ser förbannat bra ut som alltid ;) tycker dock det händer lite lite på den andra bloggen :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards