lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Fredag

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :)
Gustav ha tappat två tänder oxå ..
Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p
Måste säga att jag har världens underbaraste vänner, man kan inte få några bättre!

Och under alla omständigheter som har varit den sista tiden , med några sne steg från ..s sida och lite bråk hit och dit eftersom folk har lagt sej i sånt som dem inte har att göra med så ha de blivit att allting ha varit lite jobbigt ett tag.. Men sen några veckor tillbaka
Så har allt blivit mycke bättre kan jag lova!
Vi har haft våran avstånds tid om man
Säger så ..
Men som sagt är det äkta kärlek och allt är menat för varandra så brukar allting sluta bra :)
Ett nytt försök med ny kärlek till varandra , kärare än någonsin ;)
Så förtroendet är ganska lågt men det är nåt som får byggas upp igen på nytt , än så länge så är det bara positivt :) Kan nog bero på mycke att jag mår bättre över att få komma närmare mina vänner och familj igen och att jag kan känna mej lycklig igen. Även han ?!
Men vännerna man träffat här kommer alltid finnas kvar .. Alltid välkommen hos oss och vi kommer nog hemsöka dem ganska mycke oxå nu när man fått bättre kontakt även barnen :)

Mycke starkare, starkare än någonsin har jag klivit ur mitt skal som jag stängde in mej i för mer än 1 år sen.
Tänker inte låsa mej fast, jag ska vara fri . Kärleken finns alltid när jag komme hem , så min tid med mina vänner tar jag när jag behöver den jag har mina kill kompisar och tjej kompisar tänker inte förlora dem p.ga en kärlek så tiden får utvisa om de funkar elr inte..
Tänker inte förlora dem ännu en gång bara för jag låste mej fast.
Men ett nytt kapitel kommer skrivas
Med nya möjligheter och vänner , en ny familj .. Vi ska inte låsa oss fast igen , nej nytt kapitel :)
Funkar de inte nu så kommer de inte funka sen heller och då vet vi det . Men just nu så funkar allt perfekt , vännerna ha väl blivit lite åt sidan just nu men de är för att de ha varit lov plus allt packande :p
Nej vovvar som ska ut , min egen och grannarnas eftersom jag är hundvakt denna helg :)

Tack och hej! :)

 
 
Ingen bild

En i omgivningen

4 november 2013 16:01

Ja önskar dig all lycka i de "nya"! Du är en himla fin tjej som många missuppfattat tyvärr. Jag vet inte hur ditt nya liv kommer att se ut men viktigast att du själv mår bra för då mår även barnen bra. Förhoppningsvis får du en trygg famn nu att kura ihop i och en famn som värdesätter de fina inom dig. Kan bara gratulera den som får finnas vid din sida. Han har fått en rejält het o kryddig läckerbit som han ska vårda på bästa sätt! All lycka!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 5 september 2013 21:16

Jag lever än gott folk :)  Mycke har hänt och det är inget jag tänker dela här för det finns för många som snackar skit..    Men Gustav ha tappa sin första tand för ett tag sen en väldigt lycklig son kan jag säga :)  Barnen dem växer så det k...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards