lotusblommaan

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Malin Barstad - 31 oktober 2010 19:31

Ja som rubriken lyder pain.. Jag har sådanna sammandragningar till och från så jag tror jag ska krevera snart, har helt och hållet glömt bort att jag hade lika dant med gustav haha :)

Näe har vare lite lat på blogg fronten ett tag nu men sånt händer..

Ja denna helg är nu överstökad skönt men ändå inte , och till veckan har jag väl inte nånting direkt inplanerat mest bara ta det lungt tror jag :) Sen till helgen vet jag inte riktigt vad som händer om de "inplanerade" infaller inte, fast de bero ju mycke på om bilen försvinner :P ...


Näe huvva nu orkar jag faan inte skriva nå mer, är kaffe sugen oxå suck äh jag får ta mej ett glas cola ist :)


Snacka om intressant inlägg va??? Hahaha :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards