lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Måndag

Av Malin Barstad - 24 januari 2011 16:36

Ja då va det måndag igen, ny vecka :)

Helgen som va tänker jag inte skriva om för de är för avundsjuka runt ikring här så jag tänker inte yttra mej, de ända jag kan säga att jag har haft trevligt och kvällen/natten hade kunna blive roligare men då sa min rygg ifrån (har haft ont i ryggen nu i lite mer en veckas tid).. Men nu har de äntligen släppt då jag kastade min älsklings bh, så när jag bytte bh så vart de huuur mykke bättre på engång nästan :) Denna vecka vette fan vad man ska göra, Andreas ska köra eftermiddag åt ferm imorron tills på torsdag så då blev man ensam från eftermiddagen tills sent in på kvällen. Skönt men ENSAMNT! Så då vet jag vad mina middagar kommer bestå av ett glas cola.. För er som inte vet så älskar jag att laga mat, men när andreas inte är hemma och är & jobba så lagar jag bara mat åt gustav och sitter och håller han sällskap medans han äter för de går oftast så fort för han att äta jämnfört med en annan haha :) Så då äter inte jag någonting på hela dagarna för jag hatar verkligen att äta själv, för ska jag laga nån mat som jag tykker om som tar lite längre tid än makaroner och köttbullar typ så lagar jag mat för tio typ? Jag hade tänkt göra en wokgryta i morron med antingen fläskfile elr kycklingfile men det är ju ingen mening när man inte har nå mat sällskap.. Så är de nån som har tråkigt nu iveckan så är det bara att komma förbi :D .. Nog om det.. Sitter i soffan med datorn just nu och letar efter något att titta på men de är ju som vanligt finns inget, och Andreas och Gustav ha tagit sej en liten tripp så dem är inte hemma förns runt 7-8 tiden så de blir nog ingen middag förns han kommer hem orkar inte laga åt mej själv bara.. Ungarna dem växer så det knakar nu väger Hailey 4492 sist vi va på koll så hon kommer snart bli en knubbis :) Och Gustav han lägger inte på sej så mykke för med hans energi så springer han bort allt fett haha men han drar iväg nå jävulst på längden ist .. Funderar på om jag ska ta en till tripp lilla systers garderob fick en massa jeans av henne för ett tag sen men dem flesta va lite stor och vissa va perfekt så jag ska nog sno lite tröjor av henne oxå som hon inte använder för just nu har jag inte mykke kläder haha :)


   68 kg


     62 kg


   Nån som vill ha min äckliga daller mage? :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards