lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Fredag!

Av Malin Barstad - 28 januari 2011 09:57

Gårdagen vart inte som den tänkt iaf olyckan va framme som jag väntat på länge .. Gustav är en liten vilde bill :P

Sedan går jag in i köket här en smäll och sen hör jag Gustav grina jag ropar och frågar om det gick bra och vad han gjorde , fick inget svar .. Sen kommer han in springandes i köket alldeles blodig hela han och början till att bli blå i ansiktet då han slutade andas utav panik.. När jag väl fått han lugn så tittar jag på han så har en stoort hål i pannan! Då har han ramlat så pass hårt in i vardagsrumsbordet på kanten att de gick hål.. Ringer in och ingen ambulans skickar dem då det inte är akut.. Tok ringer Andreas som är på jobbet inget svar , försöker ringa nästan alla jag känner om fråga om dem kan sjussa mej och pojken till läkaren och ingen som har tid.. Tiden går och får fort inget svar när jag ringer Andreas, går in på facebook och kollar om de finns nån som kan sjussa då skriver Malin behöver du hjälp? Precis då när hon erbjuder sej att sjussa så svarar Andreas efter tjugo mins ringnings försök! Väl inne hos läkaren så tittar hon och säger ja det är ganska stort så vi kanske måste sy. Hon hämtar en annan läkare som kommer och tittar, han säger näe han är för liten vi kommer aldrig få han att sitta still medans vi syr så vi limmar.. Jag fick ligga på britsen med Gustav på mej och blå hålla han, han sliter sej så andreas får rycka in och hjälpa mej att hålla fast han.. Sen så va allting klart när dem limmat och tejpat, men han va i chock tillstånd nästan två timmar efteråt.. Men sen vart de speed på han haha medans jag pratade med netta i telefon så undra hon ha han verkligen slage hål i panna? De låter inte som så på han när han går han haha :) Och verkigen han lalla på och levde om som inget hade hänt hehe :)


Idag så blir de en tripp till affären måste handla grejer tills i morron då de kommer folk och ska äta tårta :D För mammas stooor pojke fyller 3 år :)


Bjuder på nån bild varning för känsliga!


  


  

 Innan vi kom till läkaren så hade han dubbelt så mykke blod på sej, inklusive mej..

 
 
Madde

Madde

28 januari 2011 15:18

Men huvva!! Ska ja va ärlig vet ja inte om ja skulle kunnat hålla mig lugn i en sån situation.. Ja vet att man ska göra de, men jaa.. Det är nog vääldigt svårt!!!

http://maddon.blogg.se

 
Madde

Madde

28 januari 2011 17:32

Haha,ja dom är bra roliga dom så liven!! Dom verkar så mogna jämfört med en annan ibland allra hellst i såna där situationer! :)

http://maddon.blogg.se

 
Erika

Erika

28 januari 2011 21:35

Hua vilken tur att han blev spidad efter det är ju bevis att han mår bättre =) Så djävla sjukt att dom inte skickade ambulans. här till ånge kommer ambulansen för minsta lilla när det gäller barn =(

http://moonlightferret.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards