lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Förstår inte..

Av Malin Barstad - 29 januari 2011 23:03

Ja idag så fyllde mammas älskling 3 år :)

Stoor killen mammas, han fick en blixten mqueen tårta utav momme och de va nog den bästa presenten han fick idag tror jag.. Han va så lycklig jag har nog inte sett han så lycklig hehe :) Men han fick mycke grejer och han vart super nöjd med allting och tur är väl det :P ..

Nu så sover båda barnen och jag sitter och tråkar som vanligt här hemma, andreas är nere i garaget och skruvar med golfen lådan rasade på den så han vart tvungen att byta den. Ganska förståeligt inte så roligt att köra med en bil som 5:an lagt av på och rasslar som satan när man släpper kopplingen näe då vart de byta låda.. Så han vet man inte när han kommer hem, har fått väldigt många kommentarer idag

Äter du inget? Du måste ju ha sluta ätit!

Va fan har du gjort? Du är så smal, nånting måste du ju göra.. Och en massa snea blickar ?

Precis som att jag mår super skit dåligt elr nåt att de är därför jag går ner ivikt att de är mitt förhållande som gör det. Jag fick den känslan, men folk vet inte hur vårat förhållande är förutom dem som känner oss och verkligen vet hur det är.. Så jag fattar inte vad dem tänker med?

Det är så här att när jag är gravid så går inte jag upp ivikt som man brukar göra haha utan jag går ner i vikt typ går upp 2 kg sen två veckor senare går ja ner 4 kg så va jag med gustav oxå.. Jag äter skit dåligt de vet jag, sen stressar jag väldigt mykke inom mej vet ej varför men de ha blive så på senare år .. Jag tänker för mykke och har svårt för att riktigt slappna av.. Humörsvängingar som heter duga!! Visst jag har tappat runt 15 kg på 1,5 år ungefär, men jag mår fort någorlunda bra för det.. Men det är nog mykke de att jag saknar någon i mitt liv som fanns där förut, min stötte pelare.. Men det är en annan historia.. Saknar alla mina gamla vänner oerhört mykke vet ej vad som gick fel. Det är så mykke som rör sej runt i min hjärna dygnet runt och jag kan inte släppa ut de heller då jag inte har nån att prata med om det..  Dem senaste 3 mån så tykker jag att jag har fått negativa blickar av alla :S ..


Och jag har färgat mitt hår ljusbrunt och jag är faan inte nöjd trivs inte i ljust hår har jag märkt, igår va jag halft platina blond och kände mej som världens fjortis tänkte ljusbrunt då? Näe jag trivs inte de ser grått ut! Jävla gammnucka tänker nog karln min när han ser på mej med min hår färg haha :) Vad vet jah? :P

Hailey hon bara skrattar och är allmänt nöjd på dagarna spec när brorsan är som vildast och lever om, då sover hon som bääst .. Börja nästan fundera på om hon inte kan somna om inte gustav lever om de verkar nästan som så hehe :)

Hon blir bara tjockare och tjockare tykker jah hehe, hon halft rullar runt när man lägger henne på mage :) Tiden går för fort snart så är dem ute och raggar tjejer/killar huga dem kan få vara små för alltid! (Nästan hehe)


Bjuder på några gamla bilder och nån ny :P


           Mammas <3      


   --> Huvva va då feeeet???


   

Vem har sagt att man måste vara normal på kort? ;)


Nej nu slår jag mej ner i soffan en stund tykker de är lite halvkymigt när de ska blåsa så in i helvete ute, låter nästan som att fönstrena ska komma in haha :)

 
 
Ingen bild

Linda

30 januari 2011 00:08

Gumman du vet att jag finns alltid här för dig dag som natt,du kan prata med mig om allt. jag vet att det är svårt med försök att skit i vad folk säger och att dom ger dig blickar. Du är helt underbar och en underbar mamma.

Jag hoppas att din stötte pelare kommer tillbaka för den behöver du gumman.

Kram Kram

 
Ingen bild

Anonym

31 januari 2011 11:33

Gud vad du är vacker! Hade inte du haft kille så hade jag raggat på dig på ängång. du har säkert jätte många killar som tittar på dig och vill ha dig! .. Damn your hot / Anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards