lotusblommaan

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Malin Barstad - 19 september 2011 19:24

Ja då va denna dag över, varit till läkaren med Andreas så nu är han sjukskriven i tio dagar till.. Vare och snurra runt lite på hammarn medans andreas va hos doktorn.. Sen vart de en titt hos svärmor på en kopp kaffe ;)

Idag så vart de pizza till middag och jag som egentligen tål sånt fett! Det känns i min mage just nu kan jag lova!!..

I morron så blir de en tripp till sollefteå och handla lite grejer :)


Mr Big! Jag hoppas jag inte skrämt bort dej Puss!

Av Malin Barstad - 19 september 2011 08:38

Jadå va man ny klippt, skönt att få bort allt det slitna! Igår så va vi till go gumman Netta m.fam :) Fick även träffa Ella och hennes dotter M igen.. Får se om jag kommer ner nånting nu i veckan igen och hälsar på, va så länge sen man träffa Netta själv utan karl och barn sist så va det i Juni tro jah?


Hade en väldigt mysig dröm inatt :) Va fort sugen och v*t när jag vaknade ur drömmen haha :)


Hailey sitter på golvet och bråkar med brorsan om hans bilar.. Hon vill just ha den som han har haha söta barn :)



     

Jag är inte perfekt,Jag är inte vacker.. Jag är bara mej själv :)


   



En kopp kaffe ja tack! Puss heej!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards