lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Jag vill vara älskad inte behövd

Av Malin Barstad - 7 september 2012 21:16

Inte min dag idag, känns som att allt går emot mej vad jag än gör.. 
Känns som att jag gör fel vad jag än säger elr gör ..

Det är saker som ha tryckt mej länge och som bara skriker inom mej som vill ut , jag måste få säga det när ingen annan lyssnar . Jag pratar med mej själv på kvällarna (crazy?) Och försöker få svar på vad jag gör fel..

Jag kommer skriva massa saker här nu framöver mesta dels vad tynger mej dagligen som upprepas i mitt huvud som en skiva på repeat .. Jag måste få lätta mitt hjärta utan att få en massa på tryckningar och konstiga frågor , jag måste få ut saker för att kunna lätta mitt hjärta och sedan kunna "kasta bort det".. 

 

Del.1  
Kärleken mellan mej och min underbara sambo

 

Jag får inte det jag vill ha av min sambo tycker jag. Saknar någon som kramar mig o pratar med mig när han kommer hem och som håller om mig eller tar mig runt midjan eller helt enkelt ställer upp på att göra saker hemma utan att klaga. Som tar på sig ansvar och visar att han värderar mig. 

Som de är nu känns de inte som det. Det känns som om han är rastlös jämt. Han vill skruva, han vill ut med vänner mm. Det känns som om umgänget med mig bara rör sig om han ska få sex eller inte. Inte mysigt umgänge som LEDER till sex. De SKA leda till sex enligt honom typ.

Känner mig inte älskad och sedd av honom på de sätt jag behöver. Hur fan gör jag?

Det kan röra sig om subtila saker som att han står med ryggen åt mig när han röker. Inte svarar när jag talar om hur jag känner o liknande.

Han säger att jag överreagerar. Men jag vill bara bli sedd av honom. Bekräftad. 
När man ser hur andra har det typ på TV andra par så blir man så avundsjuk. Det är så främmande för mig hur bra många kommunicerar med varandra. 

Jag är ledsen o känner mig ensam ibland. Men de finns ingen som jag älskar så mycke som han   

 

Jag skiter fullständigt i vad säger och tycker om det här men jag och Andreas älskar varandra jätte mykke men jag måste få säga nånstans hur jag känner det emellan åt! När det inte finns ögon som kan se hur det är elr när det inte finns öron som kan lyssna så finns det alltid papper och penna som ser och lyssnar och kommer ihåg det ..

 

Del.2 Kommer i morron om nåt helt annat..

 

 
 
Ingen bild

du är inte ensam...

8 september 2012 17:19

Känner igen de där! Du är absolut inte ensam. Lova! Önskade ja var lika modig som du som törs skriva om de.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards