lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Nytt år!

Av Malin Barstad - 1 januari 2013 19:54

Ja då va det ett nytt år det år som gott ha bjudit på både gott och ont även sorg.. Så nu får vi se vad det nya året har att erbjuda :-) .. Nyår firade jag hemma med barnen, Andreas va chaufför och åkte runt . Barnen somnade tidigt så de va bara jag som va vaken vid tolv slaget . Försökte se om jag såg några smällare men icke jag hörde dem bara så mitt ny år firade jag ensam och titta på nån skit film eftersom Andreas inte va hemma förns vid halv tre tiden .. Idag har dagen mest bestått av tvättning inte dagens bästa nöje men de måste göras eftersom det är endast jag som tar ansvar för sånt och även allt annat :-P .. Sen ha vi vare hos svärmor och ätit god mat nå porter stek aktigt men gott som fan va det ;-) ..

Och svar till S: hmm okej ja jag vet inte vad jag ska svara på det där för jag vet inte vem du är , för jag tänker inte svara på de där om du är gam gubbe på runt 50 - 60 bast.. Men ja de lät ju intressant :-)

 
 
Ingen bild

Smekarn

2 januari 2013 11:02

Ha ha jo jag är 40 så visst är ja gubbe :) Därför ja håller mig till att beundra dig här på bloggen :) Ja hoppas ju att du ska få till de med din sambo för familjens skull. Lät ju trist att han lämna dig o barna ensam på nyår.. Då ska man ju va hemma o mysa tillsammans o kanske en vild stund i sängen som avslutning på året :) De är ju de som är familjeliv.. Men ja hoppas du forsätter blogga o lägga upp såna fina bilder som du redan har. Du är verkligen väldigt sexig och ja blir glad när du lägger upp bilder där man få se lite "extra" av dig. Vore ju underbart om du forsatte skriva på din sexblogg också.. Du har så heta berättelser där nu redan.. O ville du därtill krydda m lite härliga bilder så vore de nice ;) Du har verkligen en kropp som du ska va stolt över.. Går ju att fota "anständiga" bilder som ändå visar lämpligt mycke ;) Ha de gott!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards