lotusblommaan

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Malin Barstad - 6 maj 2013 19:20

Gud så härlig dag de ha vare idag! Sol och massa värme myys :)

Och för er som inte vet så ha vi blive hus ägare :)


Idag så har vi vare ute nästan hela dagen och kratta och dona här hemma så jag kan bygga min rabatt nångång elr ja mina rabatter :P hihi.. 

Va egentligen tänkt att jag skulle åka och plocka sten idag men barnen va så grinig efter maten så då kände jag att jag inte ville åka och titta.. 


En ny liten familje medlem har flyttat in hos oss oxå :)

  

  


En liten amstaff hane, vid namn Diezel jag ville att han skulle heta Budda men inte kärleken han ville Diezel 

så då vart de det :)


Har haft lite bloggtorka mykke p.ga svängingt humör! 

Och haft fullt upp med huset/flytten :)


Näe nu ska jag försöka få ena ungen i sängs den andra har inte komme hem än :) Annars orkar dem inte upp på dagis imorron ..


   Älskar er jätte mykke!



  Puss hej då :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards