lotusblommaan

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Malin Barstad - 11 mars 2011 17:15

Känner mej så jävla hungrig men orkar inte göra mej nån mat haha :) Andreas ligger i sängen och sover med feber han har sovit i typ 2 timmar men jag hade inte tänkt väcka han haha :P 

Funderar på att göra korvstroganoff idag men vette faan om orken vill, annars så blir de nån macka :) .. 

Jag har nog bestämt mej för att sätta i hårförlängningen igen, denna gång ska jag be karln om hjälp men de får jag väl se upp i det blå med att få hjälp av han.. 

Näe nu vart Hailey förbannad igen jag tror hon hör sin pappa ligga och snarka, hon är så karl sjuk så det är äckligt! Varje gång hon hör en karls röst så skrattar hon upp sej lill fia mammas :) <3 

Och mitt stora hjärta är hos farmor och myser som jag saknar mitt trots troll hua :) Men han saknade sin farmor så då fick han väl åka då hehe :)


Skriver mer sedan

Puss Hejpa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards