lotusblommaan

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Malin Barstad - 18 mars 2011 15:46

Mina kära älskade barn ligger och sover så sött, då den ena är lite hängig utav hosta.. Och den andra va nog allmänt trött hehe :) 

Hailey hon rullar från rygg till sida nu , hon rullar nästan på mage? ..

Gustav han är sitt vanliga glada spralliga jag :) 


Och jag då?

Jo jag hade en liten dålig period natten tills igår då jag nästan fick bo på toa, då jag bara spydde och spydde hela tiden!.. Så tatuerings tiden fick jag avboka p.ga det jävla skit.. Men får boka en ny tid ist :) 


Tänk att jag gör tydligen nånting fel jämnt? Och jag fattar inte vad jag gör fel?

Att jag enbart är mej själv som är lite halv blyg och allmänt knäpp? :P

Men tydligen så verkar de vara fel att vara sej själv för alla verka fly.. 

Men jag är en sån person som kanske inte hör av mej varje dag till alla, men jag blir le på att de bara är jag som ska höra av mej jämnt och sen blir dem sur för att jag säger som ja tykker för att dem oxå ska kunna höra av sej, men men .. Mina vänner vet att jag finns alltid här i ur och skur om dem behöver mej :)

Nu ska jag ta mej en rök 

Hejpa

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards