lotusblommaan

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Malin Barstad - 24 december 2012 00:21

Ja idag är de jul afton eftersom kl är efter 00.00 :P 

Så till alla mina läsare vill jag önska en god jul! 

Dem senaste dagarna har varit ganska så lugn, Madde och co. ha kommit till norrland igen

så vi ha vare hos svärmor så alla barnen ha fått lekt :) 


Och i morron är det jul afton allstå barnens dag enligt mej, och den ska firas med hela Andreas släkt hos svärmor med god mat och en tomte :) 

Tisdag rulla vi ner till stan och fira jul där med mammsen och co. :) 


Näe nu ska jag ta och krypa ner i sängs alla andra sover redan dem men inte jag :P 


Och just de "smekarn" vem är du? :)  

Av Malin Barstad - 24 december 2012 00:07

Ja idag är de jul afton eftersom kl är efter 00.00 :P 

Så till alla mina läsare vill jag önska en god jul! 

Dem senaste dagarna har varit ganska så lugn, Madde och co. ha kommit till norrland igen

så vi ha vare hos svärmor så alla barnen ha fått lekt :) 


Och i morron är det jul afton allstå barnens dag enligt mej, och den ska firas med hela Andreas släkt hos svärmor med god mat och en tomte :) 

Tisdag rulla vi ner till stan och fira jul där med mammsen och co. :) 


Näe nu ska jag ta och krypa ner i sängs alla andra sover redan dem men inte jag :P 


Och just de "smekarn" vem är du? :)  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards