lotusblommaan

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Malin Barstad - 25 december 2012 21:40

Så där ja nu är julen över och allt stök och skönt är väl det? :-)
Barnen ha fått mycke julklappar av tomten och de finns inget härligare än att se så lyckliga ungar när dem möter tomten! :-) ..
Igår så firade vi julafton hos svärmor med hela familjen med god mat och grejer. Och idag så va vi till Sundsvall och firade lilla julafton hos min mormor med mamma och dem , Andreas provade även att äta älg tunga och de trodde jag aldrig ha ha men han tyckte de va gott :-) ..
Snart är det nyår oxå fan va tiden går fort egentligen. För som igår kändes det ganska konstigt att fira jul efter som det va första gången utan svärfar <3 tyckte de va nyss du gick bort olle men tur barnen finns och glädjer våra dagar.
Ne man kanske ska ta och mysa ner sej i soffan en stund innan man ska sova :-) . .

Och till dej "smekarn" nej jag blir inte rädd för dina kommentarer , det är bara roligt att höra :-) och jag vill gärna veta vem du är ingen som ser vad du kommentera förns jag ha godkändt det.. :-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards