lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Namnlöst

Av Malin Barstad - 7 mars 2011 21:57

Skriver ett inlägg som jag inte vill att alla ska läsa..


Jag minns allvarligt inte sist jag hade sex som varade längre än 15 min! 

Jag tykker så här, när man har sex så ska båda har det skönt.. Inte bara den ena parten, så har det varit för mej dem senaste 7 mån! Då har det varit att jag har fått gett njutning och sugit kuk och allt vette faan vad har man fått tillbaka? En kuk mellan benen i typ två min sedan så har han fört kuken mot mitt andra hål och gjort illa mej jämnt! Där har han vare med sin kuk typ i 3 min sen säger han nu kommer jag! Sen så har han lagt sej och sovit, så den senaste tiden så har jalltid fått gått och hämtat min sexleksak och gett mej själv njutning på det viset, det är den enda gången jag verkligen kan få en orgasm och riktig njutning!!.. 

Jag känner mej så jävla överkåt hela dagarna så det är sjukt, men egentligen hur skönt är en juck och en suck?? .. 

Tänk om man ändå kunde få grabba tag i en större kuk än hans mja vad man nu ska säga , och riktigt slicka på ollonet och suga kuken så den nästan exploderar. Sedan kunna få känna den i min trånga våta gång då jag nu är trängre än när jag fick mitt andra barn ( dem sydde ihop mej lite för mykke ) .. Och riktigt kunna känna hur mina orgasmer bara kommer och kommer efter varandra.. Och sedan kunna ta hans kuk när han nästan är på väg att få det och suga av han tills han sprutar i min mun.. Men önske tänkande får man väl ha? :) För detta  får man ju se upp i skyarna med... Men men har man ett förhållande som inte är tipp topp så kan de bli så, nog för att han håller ju på att flörta på sitt egna håll och han tror inte jag vet nåt men det gör jag.. Och jag orkar inte bry mej längre.. 

Faan nu vart jag ju ännu kåtare! Suuuuck...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards