lotusblommaan

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin Barstad - 9 februari 2011 22:07

Ja då va det onsdag igen då.. Ganska tröttsam dag idag, Gustav har haft en riktig trots dag idag om jag säger så.. Trött och hängig och allmänt trotsig mot mej, hällde ut mjölk över hela köksgolvet. Doppa universal dosan som kostade 600 kr i mjölken så nu är den kaputt då jag älskade den dosan vi hade den till allt.. Även till dvdn som andreas bröt av dosan till för typ ett år sen så nu har vi ingen dosa till dvdn heller .. Så då vart mammsen ingee glad hehe :) Men trots åldern hör till när dem är små :) Annars så ha dagen rullat på förutom att båda ungarna skulle bajsa samtidigt typ 4 gånger! Hehe så de vart en himla massa spring här hemma hehe :) Sedan så har vi myst på lite tills pappsen kom hem från jobbet.. Fast då vart de ju så klart en massa bråk som vanligt , jag är så jävla löjlig och grinar för minsta lilla , tar åt mej för allt och tänker för mykke ¨på vad andra tykker.. Det är en karl , han kan inte förstå hur jag känner mej.. Bara mot gångar hela JÄVLA TIDEN! Folk som snackar om hur jag uppfostrar mina barn och att jag inte orkar ta hand om dem .. Klart som faan att jag klarar av att ta hand om mina egna barn, jag har ju fött fram dem.. Jag tar hand om dem 24 timmar om dygnet, visst jag blir väl trött i huvudet och känner mej matt och de men de tar jag igen med en natt sömn.. Då jag faktiskt har fått in en rutin på mina två barn kanske låter lite konstigt att jag har en "liten" rutin på en 2 mån bebis haha :) Men jag lägger båda barnen samtidigt för natten vid åtta tiden .. Båda två sover nästan hela natten, Hailey hon vaknar en gång på natten runt 3 tiden och vill ha mat sen sover hon vidare till runt åtta då storebrorsan oftast vaknar :) Sen är de byta blöja på båda två och ge dem mat, mys och bus till fram runt elva tiden då sover hon lite lunch från elva till ett ungefär samtidigt som brorsan ibland :P .. Sen så är hon vaken runt två timmar igen och vill vara i närheten av brorsan jämnt, och blöjbyten är de inte bajs blöja så är de pinkblöja hehe :) Näe nu ska jag krypa ner i sängs , känner mej hyfsat trött!


Visst kalla mej gärna barnslig , men jag kan inte rå för hur jag mår och att jag är extra känslig mot allt.. Jag tar åt mej allt.. Så fine klaga på..


Hörs!

Puss hejpa

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards