lotusblommaan

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Malin Barstad - 10 februari 2011 11:27

Skriver ett inlägg som bara vissa får läsa..

Anledningen till min depression började långt innan jag vart med barn det började egentligen för 11 år sedan! Jag har alltid varit pappas lilla flicka som va med i garaget när han skruvade fick intresse för bilar vid 4 års ålder då jag alltid skulle sitta med min rena klänning på motorn och ge pappa verktyg, och mamma vart alltid tokig varje gång.. Jag sa att jag skulle gå ut och leka men smet in till pappa i garaget och hjälpte han att skruva så då vart jag ju inte direkt ren haha :) Allting va så bra tykkte jag , jag hade min pappa min älskade pappa som tog med mej överallt! Och va så stolt över att jag va hans dotter :)

Allting va frid och fröjd till jag fyllde 8 år då mamma och pappa flyttade ifrån varandra.. Fick spendera mindre och mindre tid med pappa då han jobbade skift så han kunde inte ha mej jämnt.. Sen träffade han Mia när jag fyllde 11 år han va så kär och han skulle flytta in oss henne med hennes barn.. Jag vart lycklig för att pappa va lycklig , så jag tog tillfälle i akt och flyttade dit mot min mammas vilja! Allt va bra de första halvåret jag fick ett litet rum som dem skulle renovera fine tänkte jah det kan jag stå ut med ett tag.. Väggar som va tunna som spån skivor, spånskivor till golv och en liten säng .. Men ett år gick och allting vart bara värre jag vart inlåst på mitt rum hela dagarna, fick passa mej för vart jag gick nånstans för hundarna och katterna gick in dit och pissa på golvet när jag va på skolan.. Vissa dagar fick jag ligga och be om att kunna få en korv med bröd.. Sedan kom den dan då pappa sa idag ska du äntligen få nya skor malin åh pappa du tänker på mej oxå och inte bara hennes barn tänkte jag! Fick mej ett par nya skor men 2 veckor senare så började katterna pissa i mina skor OKASTRERADE katter! Jag fick inga nya skor, fick gå med skorna som luktade kattpiss på skolan.. Alla tittade på mej och skratta men ingen förstod hur jag hade det!.. Vart slagen för att jag tog sista mjölken, fick slag i nacken på ryggen och i knä vecken.. Dem luggade mej och anklagade mej för allting som hennes barn hade gjort.. Näe men de hade dumma malin gjort! Elr Bettan som jag fick heta för pappa gifte sej med henne efter 4 mån och då vart de två malin eriksson då hon hade ett barn som hette malin.. Vart slagen och misshandlad nästan varje dag.. Till slut så fick jag hjälp därifrån, mamma ringde polisen för att dem stängde in mej.. (under tiden jag bodde där så fick jag inte prata med mamma, högst en gång i veckan och då satt dem och lyssna på vad vi sa så jag inte skulle berätta nåt..) Jag kom därifrån och fick flytta till mamma igen.. Började högstadiet och hade ingen kontakt med pappa förns en dag ungefär nästan två år senare om vi skulle ta en fika.. Då hade han tagit modet och flyttat där ifrån och skilt sej.. Jag förlät pappa och flyttade tillbaka till han igen tills jag flyttade hemifrån vid 16 års ålder.. Bodde ett tag hemma hos han när han bodde i huset med andreas, sedan så flyttade vi igen.. Allt va frid och fröjd sedan vart jag med barn och fick en liten Gustav :) Allting kändes så himla underbart! Då hade pappa träffat en ny tjej som jag kallar hästen, då började allting om igen han valde hennes barn framför sina egna! Och nerverdera gustav att han hade vingmutter öron och de hade ju inte hennes barnbarn som är 4 mån yngre än Gustav.. Då tog jag bort kontakten! Sedan gick vårat förhållande utför, han ville ha sex med min lilla syster lurade dit henne och han lekte med henne där nere och hon god tog (har allting inspelat) .. Men hon ville inte ha sex men leka med varandra gick bra.. Allting vart bara värre men sedan fick vårat förhållande en tvär vändning igen och allting vart bra igen.. Sedan så började han smsa med nån jävla sofie ? och höll på med henne och skicka bilder på sin kuk och hon skickade på sitt, han skickade bilder på gustav till henne oxå.. Tills jag upptäckte de att han höll på slutade han orkar inte skriva allt.. Sedan ett halvår senare så vart de igen då vart med hans ex till ladugårdsdörr och dem satt och porr smsa med varandra och höll på.. Då upplyste jag honom om det att slutar du inte med det dära nu på engång så flyttar jag, och han slutade sen har han hållt på och flört smsa med en massa andra tjejer oxå som jag inte vill skriva här för jag pratar ibland med den personen.. Sedan så vart allting bra igen, jag vart gravid igen och fick missfall under ett år så såg allting ut så här gravid-missfall.. Gravid-missfall.. Gravid-missfall.. Gravid-missfall.. Gravid och nära på ett missfall graviditeten fortsatte och mitt liv gick upp och ner sedan kom det ut en dotter vid namn Hailey :) ..Den första månaden va bra men nu så har andreas börjat med min syster igen att han vill ha sex med henne och bla bla bla... Och jag vill tillläga än idag har jag fort inte fått tillbaka kontakten med min pappa.. Min pappa såg och pratade med Gustav sist när han va 6 mån gammal..  Det är nu 2 år sen och 6 mån sen han såg sitt barnbarn sitt och sin dotter.. Han fick ju ett nytt barnbarn hennes barnbarn dem kallade han moffa mm. Och nu har han fått ett till barnbarn som han inte har sett elr träffat, visst jag mår skit över det men jag tänker inte vika mej! ..


Nu ni som läst detta ni kanske förstår varför jag mår så jävla DÅLIGT!! Och hatar att bli fel anklagad då jag vart det jämnt när jag va yngre!..

Jag skiter i om att jag inte har några vänner kvar för jag är tydligen inte värd några! .. Så nu har ni fått en förklaring på varför jag mår dåligt (lite iaf..)


Hejpa!

Av Malin Barstad - 10 februari 2011 11:11

Snacka om jävla skit väder! Hade tänkt gå ut med barnen en sväng idag och leka av Gustav lite men kyss mej i arsle.. Vaknar upp tittar ut genom fönstret och då snöar det! Jag trodde de va på väg att bli vår nu men icke sa nicke.. Blir att roa oss inne idag ist, går väl lika bra det oxå.. Kan ju hoppas på att de slutar snöa lite iaf så man kan gå ut en liten sväng iaf :) ..

Själv så sitter jag och slöar i soffan med en kopp kaffe framför datorn :)


Nu har jag fått klar tecken iaf om vem man kan lita på och inte iaf.. Lite tragiskt att folk ska sitta och snacka om mej ist för att komma direkt till mej..

Men jag har gett upp nu! Jag ska stänga in mej inte prata med nån bara med mej själv i min egna värld, det blir bäst så tror jag då slipper jag allt detta! Är så jävla trött på att höra snack hit och dit jämnt.. Men om jag stänger in mej och byter nr helt och bara ge de till dem som behöver det så slipper jag allt snack.. För tydligen så är allting mitt fel JÄMNT och ständigt jag gör fel hit och dit .. Det är ganska tröttsamt, jag kanske blir bättre om jag stänger in mej.. Slippa höra allt från folk så att jag slipper anklaga mej själv och trycka ner mej själv ännu mera i skoskaftet! För just nu är jag så jävla långt ner man kan komma alltså, funderar på om jag ska ta mitt pick och pack & flytta härifrån till okänd ort och inte berätta det för någon vart jag flyttar.. Säga upp dagisplatsen åt Gustav och söka nytt! Skaffa nya vänner och det för dem vänner jag trodde jag hade här i sundsvall är inga vänner.. För vänner dem kan höra av sej när en annan försöker och dem vill inte ens engagera sej så varför ska jag? Och säger man nånting till en person så vet den andra om det på engång..

Orkar snart inget mera!

Näe nu ska jag mysa mej ner i sängen med Gustav en stund! :)

Hejpa

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards