lotusblommaan

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Malin Barstad - 14 februari 2011 22:31

Idag har jag lallat runt på birsta en sväng och kikat lite :)

Sedan kom den förbannade jävla mens värken! Och den har hållt i sej sedan i eftermiddags.. Och nu är den bara värre!

Spränger fram i höna och bakåt i ryggen, gör ont när jag ska gå, varför ska man ha denna jävla kärring vecka? Har vare sur och otrevlig dem senaste två dagarna.. Har bara vela legat och drage täcke över mej så jag denna vecka ska gå fortare, känner mej så otrevlig när jag ha denna vecka osocial och alltmänt otrevlig.. Nej tack till lingon vecka, som tur är den snart över :)

Men jag ska ta mej tjuren i hornen och bli mitt gamla jag igen , den pratglada och sociala Malin.. Ska glömma den person som jag har varit det senaste året, ta nya tag och bli den jag engång va .. Sluta att gå runt och tänka på det som va och titta framåt mot framtiden istället och se framemot den :)

Ta kontakt med dem som jag förlorat på vägen p.ga mitt mående och beetende..

Jag ska bli den Malin som alltid va glad och pratglad jag ska ta mej tjuren i hornen och lägga denna Malin bakom mej och ta fram den gamla Malin igen..

Kämpar hela tiden med att försöka äta och slippa gå ner mera i vikt, jag vill inte se ut som en tarm inget illa menat men jag är nere på XS/S i kläder och ha vare L/XL förut.. Men som tur är så har jag mina barn som gör så att mina dagar blir ljusa även i mörka stunder då jag har tänkt för mykke på det förflutna..


Funderar på om jag ska hoppa i sängs redan nu och få min lilla skönhets sömn den behövs just nu så död som jag känner mej nu haha dessutom så ser jag ganska dö ut oxå haha :) 

Nej ett glas cola och en rök sen sängen så jag kan sova bort denna dag och glömma den så osocial jag ha vare med alla idag.. *Suck suck*


Hoppas alla andra har haft en bra alla    dag , för de har inte jag haft..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards