lotusblommaan

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin Barstad - 17 februari 2011 22:26

Sitter och lyssnar på lite "psyk musik" som vissa kallar det :P Själv så tykker jag de är sköön musik hehe knäppa jag :) 

Idag så stötte jag på kära omtalade "kuggjenny" hmm inte den trevligaste personen jag träffat iaf! .. 

De vart en sväng till Netta m.fam på en kopp kaffe efter sonen blev kidnappad av sin faster hehe :) Sedan så har dagen mest bara varit lugn, lagade lite mat torsk i vitsås med ägg och pärer *mummaa* .. Sedan pratar jag med lilla syster och hör hur mamma är elak och jag frågar vad är det nu då? Ja då får inte mamma igen balkongdörren då handtaget är trasigt så när vi väl kommer dit så är köket och vardagsrummet som ett jävla kylskåp! Men andreas fick igen dörren iaf tur va väl de så man kunde slå ner arlset utan att frysa bort den lilla röv man har kvar :) 

Sedan hem och lägga damen i sängen och jag hamnade framför teven medans Andreas åkte ner till garaget och fixa och dona lite med bilen.. I morron så är det inget inplanerat iaf, blir nog att bara ta det lite lugnt.. Andreas ska jobba natten inatt så själv så är man ensam från runt halv ett till 6 på morron! Lite tråkigt men jag kommer nog inte kunna somna så är det nån som har tråkigt så skicka iväg ett sms :D 

Och jag vill tilläga jag har gått upp ett helt kilo! *woohoo* haha :)

Lägger upp lite bättre på mitt fula tryne med lång håret..


    


Ugly me..


    

Ja jag och min son är lite knäpp ibland :)


Jag vill bara säga Förlåt! För det jag gjort, om jag har sagt något som du tagit illa vid.. Så förlåt mej, jag saknar dej i mitt liv.. Jag saknar din röst, jag saknar den tiden då du kunde ringa mej typ 10 gånger om dagen! .. Så förlåt mej.. Du vet vem du är .. Jag kanske inte är värd nånting, du kanske ha blive för fin för mej dem senaste veckorna.. Jag vet inte men jag finns här om du fort vill vara min vän..   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards