lotusblommaan

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Malin Barstad - 11 februari 2011 13:28

Har bytt gardiner i köket och donat på hemma här, finns snart inte så mykke mera att göra här.. Städa ur hela garderoben kanske? Och lägga undan kläder som inte används? Kan vara en ide :) Va ut en stund med barnen med förut men då kom plog bilen så då gick vi in ist :) .. Längtar tills på måndag iaf :-)

Idag har vi inget planerat sitta hemma och tråka som vanligt, kanske se om det är nån som känner sej manad att bjuda på en kopp kaffe idag när gubben slutar :) Men vi får se annars så är det inget inplanerat för min del iaf, Andreas skulle ner til garaget iaf och fixa med motorvärmar kabeln iaf..


Och svar till kommentaren "rosen" , jag har varit i kontakt med läkare och skulle egentligen på samtal igår men jag fick inte tag på nå sjuss så jag fick avboka tiden ist.. Och jag har dessutom beställt en nytt nr så jag tänker inte höra av mej till folk om att jag har bytt nr utan dem som verkligen vill ha mitt nr och de får fråga efter det.. Jag är less på att de alltid ska vara jag som ska visa framfötterna för mina så kallade vänner.. Fråga om man ska hitta på något näe men då duger inte de bara för att en annan en frågar..


Nej jag har inte direkt några vänner någon enstaka som står kvar sen är de  mest bara falska vänner och sånna klarar jag mej utan.. Så varsågod ni som läser min blogg snacka skit om mej, snacka om hur jävla mobbad jag är! Men de är bara det att jag har inte träffat dem "rätta" vännerna som verkligen står kvar i vått och torrt och verkligen vill vara min vän.. Så jag har tagit avstånd från dem som inte bryr sej..


Mitt mående idag hmm ja idag än så länge så har jag en någorlunda bra dag :) Har haft orken att städa lite grann byta gardiner, leka med min son mm :)

Men humöret kan fort vända haha :)


Näe nu ska jag ta mej en rök och läsa tidningen ;)

Hejpa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards