lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Jävla skiit väder!

Av Malin Barstad - 10 februari 2011 11:11

Snacka om jävla skit väder! Hade tänkt gå ut med barnen en sväng idag och leka av Gustav lite men kyss mej i arsle.. Vaknar upp tittar ut genom fönstret och då snöar det! Jag trodde de va på väg att bli vår nu men icke sa nicke.. Blir att roa oss inne idag ist, går väl lika bra det oxå.. Kan ju hoppas på att de slutar snöa lite iaf så man kan gå ut en liten sväng iaf :) ..

Själv så sitter jag och slöar i soffan med en kopp kaffe framför datorn :)


Nu har jag fått klar tecken iaf om vem man kan lita på och inte iaf.. Lite tragiskt att folk ska sitta och snacka om mej ist för att komma direkt till mej..

Men jag har gett upp nu! Jag ska stänga in mej inte prata med nån bara med mej själv i min egna värld, det blir bäst så tror jag då slipper jag allt detta! Är så jävla trött på att höra snack hit och dit jämnt.. Men om jag stänger in mej och byter nr helt och bara ge de till dem som behöver det så slipper jag allt snack.. För tydligen så är allting mitt fel JÄMNT och ständigt jag gör fel hit och dit .. Det är ganska tröttsamt, jag kanske blir bättre om jag stänger in mej.. Slippa höra allt från folk så att jag slipper anklaga mej själv och trycka ner mej själv ännu mera i skoskaftet! För just nu är jag så jävla långt ner man kan komma alltså, funderar på om jag ska ta mitt pick och pack & flytta härifrån till okänd ort och inte berätta det för någon vart jag flyttar.. Säga upp dagisplatsen åt Gustav och söka nytt! Skaffa nya vänner och det för dem vänner jag trodde jag hade här i sundsvall är inga vänner.. För vänner dem kan höra av sej när en annan försöker och dem vill inte ens engagera sej så varför ska jag? Och säger man nånting till en person så vet den andra om det på engång..

Orkar snart inget mera!

Näe nu ska jag mysa mej ner i sängen med Gustav en stund! :)

Hejpa

 
 
mariana

mariana

10 februari 2011 11:48

Flytta hit isåfall :)

http://marianasoderstrom.blogg.se

 
Ingen bild

svarta_rosen62@hotmail.com

11 februari 2011 08:14

Brukar läsa din blogg, du vet inte vem jag är, men jag förstår dig helt o hållet. Skippa sk vänner som inte bryr sig, byt nummer så ingen kan nå dig, en äkta vän söker då upp dig. Att folk snackar beror oftast på okunskap o avundsjuka. Jag bytte nummer o rensade bort sk vänner ur mitt liv, sitter hellre mycket ensam än att alltid få skulden för nåt man inte har att göra med. Ett råd i all välmening o hoppas att du inte tar illa upp, men boka en tid hos läkaren så fort som möjligt så du får en remiss till en kurator eller nåt sånt, Ingen ska behöva lida i tystnad o bli behandlad så som du blir. Min enda tröst till dig just nu är att tänk på "skitsnackarna" som små obetydliga varelser som egentligen inte har nåt i denna värld att göra och stampa på dom. Försök slå dövörat till, svårt jag vet, men försök hålla ihop för dina barn, dom behöver dig i många år till. Men försök att få någon inom vården som du kan snacka med. En stor kram till dig, det behöver du nu. Jag kommer fortsätta följa din blogg för att se hur det går för dig. Ha en bra dag med barnen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards