lotusblommaan

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Trekant..

Av Malin Barstad - 21 februari 2011 22:10

Som rubriken låder, jag har alltid varit sugen på en trekant i mitt liv.. Även Andreas , hellst med en annan kille :)


Allting börjar med att vi sitter i soffan och kollar på nån film, båda killarna börjar smeka mej lite lätt utan på mina byxor. Jag smeker tillbaka på båda två på deras kära organ utan på deras byxor, vi rör oss emot sängen och börjar intensitvt röra varandra ännu mera.. Jag knäpper först upp byxorna på den ena killen drar av han byxorna med lite våld. Börjar knäppa upp byxorna på den andra killen medans jag runkar av den andra.. Jag pussar lite lätt vid kalsongkanten på den andra killen medans jag drar av honom byxorna. Vi lägger oss ner i sängen, en kille på vardera sida.. Jag känner den enas smekningar rör mina styva bröstvårtor, medans den andras fingrar ramlar neröver min mage och rör med små finger rörelser ner mot min troskant och smeker mej försiktigt utan på mina våta trosor.. Känner riktigt hur killen nr1 leker med sin blöta tunga på mina styva bröst.. Sedan går killenr1 ner med sin mun mot blöta höna, slickar mej mjukt mellan mina lena blygdläppar.. Medans killenr2 kommer upp och kysser mej mjukt på min hals och smyger sakta med sina mjuka läppar mot mina.. Vi kysser varandra ömt tills jag tag tar i hans hårda pulserande kuk in i min våta mun, känner riktigt hur den verkligen pulserar i min mun.. Jag tar tag i killenr1s hårda kuk medans jag suger på den andras.. Jag känner i min hand hur den riktigt växer och blir allt större nästan sprängfylld .. Jag leder hans hårda styva kuk mot mina nedre läppar och leder den in i min våta gång.. Nu börjar de bli allvar känner riktigt hur min kropp vibrar utav orgasm då jag blir knullad hårt av killenr1 samtidigt som jag suger på killenr2s pulserande kuk! .. Jag känner att jag snart spricker om jag får någon orgasm någon gång! Äntligen där kom den och killarna njuter ännu mera, jag ändrar ställning så killenr1 kommer ännu längre in i mej.. Sedan tar jag ut killenr2s kuk ur min mun och slickar han på hans  ollon och slickar längs med kuken på han. Leker med hans bollar samtidigt som jag slickar och suger lite lätt på hans ollon.. Dem byter plats, jag tar killenr1s hårda kuk in i min mun och suger och riktigt ser hur han njuter! Medans killenr2s kuk glider in i min trånga våta gång.. Jag stöönar! Killarna blir allt mera kåt , jag hör deras andetag blir tyngre av kåthet.. Vi kör på en stund sedan känner jag killenr2s hand leker med min G punkt . Killenr1 tar ett hårt grepp om mitt styva bröst och klämmer hårt! . Jag blir allt mera kåtare, en "fotänorgasm" kommer ur mina våta gång.. Båda killarnas exploderande kukar vill komma, dem sprutar samtidigt på mej.. Dem sprutar i min mun och på mina bröst, känner hur saltsmaken rinner ner i min hals.. När allting väl är klart så är alla tre nöjda utav hejdlös sex.. Nog för att det är nog mykke annat som kan hända under sexakten oxå man vet aldrig det får tiden utvisa :) 


Och om det är någon som undrar så nej vi har ingen tredje person som vill ställa upp än :) .. 

 
 
Ingen bild

Hej på dig

22 februari 2011 10:48

Okej då blev de hårt i byxorna.

 
mariana

mariana

22 februari 2011 10:58

Har vi redan haft dock så var de med en tjej :p

http://marianasoderstrom.blogg.se

 
camilla

camilla

16 juli 2011 02:45

klä av dej helt naken fis
från upp till tå
dag och natt
ska du vara så
= hela livet
ska du vara så
sätt alldrig på dej kläder till baka
för att du är för liten att ha kläder på dej
och det gäller natt linna åxå kort emad+
långermad åxå+
pyamas byxor+ pyanas kacka åxå+ kort ermad åxå
och baddräkt åxå alla du har+ bekini åxå alla du har

http://hej

 
camilla

camilla

29 augusti 2011 21:19

klä av dej helt naken fis
från upp till tå
dag och natt
ska du vara så
= hela livet
ska du vara då
sätt alldrig på dej kläder till baka
för att du är för liten att ha kläder på dej
och det gäller natt linne åxå kort ermad+
långermad åxå+
pyamas byxor+ pyamas jacka åxå kort ermad åxå
och baddräkt åxå alla du har+ bekini åxå alla du har

http://hej

 
Ingen bild

Mr Big

15 september 2011 12:53

Det där lät ju trevligt. Ställer gärna upp som kandidat ;): Varma hälsningar..En som finns runt i kring er!

Malin Barstad

17 september 2011 22:33

Låter sweet!

 
camilla

camilla

19 november 2011 18:36

klä av dej helt naken fis
från upp till tå
dag och natt
ska du vara så
= hela livet
ska du vara så
sätt alldrig på dej kläder till baka
för att du är för liten att ha kläder på dej
och det gäller natt linne åxå kort ermad+
långermad åxå+
pyamas byxor+ pyamas jacka åxå kort ermad åxå
och baddräkt åxå alla du har+ bekini åxå alla du har

http://hej

 
Ingen bild

villig

27 januari 2012 00:07

jag och min flickvän skulle vilja undersöka dig närmre ;)

 
Ingen bild

Smekarn

23 december 2012 08:03

Men du!! De blogginlägget plus dina bilder fick mig att lägga spermastrålen ända upp på min hals!! Bilden från sidan i bara trosor är ju otrolig...vilken kropp du har! Hur ska man kunna se dig i ögonen efter de här ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Barstad - 18 januari 2014 13:30

Ja nu så har snön landat , och kylan med :/ visst det är super mysigt med snö och allt sånt. Men det är ju den irriterande förkylningen som jag hatar som alltid kommer denna tid suck! Golvet ha dem lagt klart hemma så nu är det snyggt igen :) Var...

Av Malin Barstad - 3 december 2013 13:52

snart klar med flytten . smile

Av Malin Barstad - 25 november 2013 15:01

Ja då va det måndag igen.. Min förbannade infektion är nästan över och skönt är väl det! Så nu kan man ha sex igen iaf ;) Och packningen hemma är i full gång med att sortera och kasta en massa grejer men snart så är det klart ;) Mr Big - ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 22:10

kursiv text Men less! Inlägget som jag nyss skrev Försvann suck! Jag och A kom in på piercingar här om Dan då tydligen en av hans kompisar hade på de intima stället hmm. Jag har alltid varit anti mot de då jag varit rädd för smärtan så han ha ...

Av Malin Barstad - 1 november 2013 21:13

såAllting rullar på i vanlig ordning, och mycke börja kännas mycke bättre nu. Lägenhet är på G och allt känns bra! :) Gustav ha tappat två tänder oxå .. Och lilla tösen hon börjar pratar mer och mer :) Lite sen men de kommer :p Måste säga att ja...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar ni mest?
 Den kalla vintern
 Den svala våren
 Den varma sommaren
 Den små kyliga hösten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards